Gamzeburkan Arkadaşlar bebekleriniz uyku arasında kaka yapiyormu? Bi kaç gün sonra 6 aylık oluyoruz hergun kakasını yapmak icin 4te 5de Uyanıyor yoksa uyuyacak gözleri kapalı ikiniyor bunu nasıl aşmamız lazım 😞
Cerenaslan Gamzeburkan Bizimde hep vardı bu durum hala da ara ara olur 9 aylık kızım. Biz 7. Ay da bırakmıştık gaz ilacını zaten.
Alinduru Gamzeburkan bugün doktorumuza aynı şeyi sordum. Uyumadan önce de yapsa illa ıkınıyor 1 yaşında kızım. Gündüz daha erken besle bağırsakları çalışıyordur yatmadan iki saat önce yedirmeyi bitir dedi. Hala gazlı bir bebek maalesef 🙄
Gamzeburkan iremsynn merhaba gaz sorununuz da varmi? Bizimki çok rahat çıkarıyor gazını gün içinde kakayida kolay yapıyor ana sabaha karşı tam bir kabus 🤦♀️
Gamzeburkan Cerenaslan uzun sürecek bu durum o Zaman biz 2 ay oldu gaz ilacını bırakalı ama uyku arasındaki kaka erken uyanmasına sebep oluyor teşekkürler
Gamzeburkan iremsynn bizimki Gazi çıkarıyor canım kaka sorun oluyor sadece geceleri uykusunda kaka yapan bebek varmi merak ediyorum ☺️
Gamzeburkan Alinduru teşekkür ederim cevap icin bende beslenme şeklini değiştirdim bakalım umarım fayda eder sizinkide büyükmüş aslında gaz olayı çok sıkıntı Umarım atlatır en kısa zamanda 🌸
Alinduru Gamzeburkan umarım 🙏🏻 Evet ya maalesef aşamadık biz ama alerjik bi bebek ek gıdada çok sorun yaşadık bağırsakları hala alışamadı bazı besinlere diye düşünüyoruz, inşallah hepsi iyi olur bebişlerin 💜