Merhaba anneler 2 buçuk aylık kiz bebeğim var, aksama doğru atesi 38e cikmisti calpol verdim 4 saat sonra bir uyandım atws 39.7 inanılmaz korktum hemen doktoru aradık acile gittik tahliller yapıldı idrarda enfeksiyon görüldü, kültür için de idrar verdik ayrıca. Antibiyotik kullanımı konusunda sabahi bekleyip kendi doktorunuza soracağız . Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmalıyız? Çok zormuş annelik gerçekten sabah 6ya kadar hastanedeydij;(