Arkadaşlar merhaba 2 aylık 3 aylık bebegi olan anneler bebisleri tek sefer de kac dk emziriyorsunuz benim kizim bazen tek sefer de 1 gogus 5 dakika maksimum 6 8 dk emiyo birakiyo bazen iki gogus emiyo ama gene diyelim sag 5 dk sol 5 dk bazen 4 dk bazen dedigim gibi bu süreler artabiliyo ama doktorumuzun dedigi bebegin tek sefer de sag gogus 15 dk sol gogus 15 dk emmesi toplamda her iki gogus 30 dk ama biz bunu yapamıyoruz cnku kizimi tek gogus 15 dk vermeye devam ettiğimde kesinlikle tutmuyo asla kiyamet kopuyo diliyle itiyo sizler nasil emziriyosunuz benim gibi bu durumu yasayan varmi varsa nasil bir yol izlediniz bi yardimci olurmusunuz lutfen