ecemm-6161 Nurbeyzaytr her annenim aynı sorunu var 🤦🏼♀️ Allah yardımcımız olsun ne diyim annelik cok güzel ama zor 🙂❤️
Kdr-eren nursocum benimkide 6da uyuda sekize kadar bize bile yetmiyorken onlara nasıl yetiyor anlamıyorum
Kdr-eren nursocum inşallah ben doğa olaylarını bile takip edemiyorum atak mı uyku gerilemesi mi diş sıkıntısı mı diye düşünmekten