Ay vallahi bıktım billahi gına geldi ya uyumuyor arkadaş emziriyorum uyumuyor sallıyorum uyumuyor oturdum bu saatte artık ağlıyorum naptıysam uyutamıyorum ağlaması da durmuyor napacağımı şaşırdım ya ne olduysa 4.aydan sonra oldu 4.aya kadar mışıl mışıl uyuyan bebeğim uyumaz oldu vallahi çıldırmama ramak kaldı napacağımı şaşırdım artık ne gündüz uyuyor ne gece uyuyor hayır ben tükendim o küçücük bedeniyle nasıl dayanıyor nasıl ayakta hala anlamış değilim ya Bi yorulur insan yahu ama yok yani yok susmuyor da habire ağlıyor vallahi billah şaştım kaldım napacağımı 😭😭😭😭😭😭