kuantumx bende veriyorum kimyon çayını, bende aynı şekilde bi bardak ben içiyorum sonra da biraz bekledikten sonra bebeğime süt veriyorum, oda doyduktan sonra 3 çay kaşığı veriyorum. Bende gaz damlası sam sipleks kullanıyordum pek faydasını göremedim😞 kimyon veriyorum ve iyi geldiğini düşünüyorum