Merhaba arkadaşlar sorun belkide çok absürd olacak ama sağılmış oda sıcaklığına gelmiş sütü hafif ısıtıp mı vermeliyiz ? Çünkü göğüsten çıktığı anda daha sıcak oluyor bebeğim günlerdir inanılmaz sancı çekiyo gaz zannediyodum ama halam bugün dediki soğuk geliyodue ona ısıtıp ver sancı yapar. Siz nasıl yapıyorsunuz