ATC BiciNanaMusi bana hastaneden 2 saatte bir demişlerdi sagdıkca artıyor canım bide komposto çay petibör düzenli yemek artırıyor
BiciNanaMusi Canemir ATC Çok güzel sütüm vardı 2.5 aylık olduk gece kalkamadim bi kaç gün 4 saatte bir sagdim mastit oldum gogus tıkanıklığını açtım 2 güne ıyilestim ama sütüm azaldı acaba geri gelirmi çok üzülüyorum 😣 böyle giderse mamaya da baslicaz 😔😔😔
Pelvan BiciNanaMusi gelir sagmaya ara verme hic azicik sagarkenki vaktini cogalt canim defalarca mastit oldum orda biliyorum az aksatiyim hemen yine tikaniyor
Benimoykum BiciNanaMusi hastane tipi kirala canım bende mastit olmuştım şimdi bebeğim 4 güne 3 aylık olacak 3-4 satte bir sağıyorum 150-200 cc çıkıyor makina çok önemli hatta içtiğinden çok daha fazlasını buzluğa koyuyorum
Burcutuna BiciNanaMusi gelir merak etme benimde bir kere öyle olmuştu sağmayı bırakmadım sürekli sağdım çok şükür arttı moralini yüksek tut canım
-erCansu- BiciNanaMusi birisi 3 saatte bi sağ dedi birisi 2 saatte bi 🤔 valla bende bazen 2 bazen 3 yapiyorum
BiciNanaMusi Pelvan yaa gerçekten mi aglicam neredeyse o kadar Üzgünüm ki çok güzel sütüm vardı çünkü kap bulamiyodum koyucak suan 60 cc sütüm var kafayı yicem
Kdrkrmz Pelvan ya canım benimde öyle . Bir kere ihmal etmeye gelmiyor hemen Mastit oluyorum . Bunun bir sonu yok mu 😞
CaglaOzcanErsoy BiciNanaMusi iki saate bir eğer bebeğiniz emmiyorsa .Birde ilk aylarınız ise geceleri sütünüz bol olur.Geceleri sağabilirsiniz.Sütünüz artsın istiyorsanız bol bol canınız neti istiyorsa onu yiyin ve su tüketin
Pelvan BiciNanaMusi ama stres yapma gelir bol su ic ve bunu unut sagmayada devam et benim gecen ay bebegim bronsitten hastaneye yatti cok uzuldum birden gitti sutum bir gogusumden hic yok birinde damla damla 30 ya cikiyo ya cikmiyo 2 gun hic ara vermeden sagdim Allahtan buzlukta sutlerim vardi onlari kullandim 3. Gun sabha duzelmisti 😊
Fbasturk BiciNanaMusi süt arttırıcı olarak en çok yararını gördüklerim ..ayva kompostosu ,ısırgan otu çayı mümkünse taze ısırgan la demeyin, sulu patatesli köfte yemeği ,dereotu ve bol bol su
CaglaOzcanErsoy BiciNanaMusi ben canımın çektiği bişeler yediğim zaman sütün artıyor hemen .Süt yapıcı çaylarda tüketin mutlaka.Umarım faydalı olurum 🤗
BiciNanaMusi Pelvan Fbasturk Kzyli dilarammm mmervepanavur Nastca Hepinizden allah razı olsun 🙏 soylediklerinizin hepsini dikkate alicam inşallah eskiye dönerim 🙏🙏🙏