Bizde 5 ay 9 gunluğuz 😍çok heycanlıyım ek gıda için ama doktor önerse bile 6.ayın sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum bağısakları sindirim sistemi iyice oluşsun diye ,bakalım umarım alerjimiz çıkmaz en büyük korkum 🥺, sızede sağlıklı süreçler diliyorum😍