Ozgeackgz-0 ilaçla ilgili bilgim yok, benimde yakınım pozitif çıkmış. Aslında belirti yoktu ama antibiyotik vermişler sıtma ilacıymış oda. İçmiş maalesef ve içtikten sonra koltuk altında çıban çıkmış içi iltihap dolu. Aynı şekilde bulaştıran kişidede çıban çıkmış yani belirti yokken içmişler. Atlatan yakınlarımdan da verilen ilaçları içmeyin diyen çok oluyor çok ağırlaştırdığı söyleniyor maalesef. herşeyi ilaçla tedaviye kalkmayın nolur 😑 vitamin alın inşallah çabuk atlatırsınız. Geçmiş olsun…