Kızım suan 9 aylık kendi düşüncem olarak küpe pek sevmiyorum takmıyorum keske annem deldirmeseymiş diyorum gusülde küpe takıp ıslatmamız gerekiyor malum. Bnde o sebepten kızımın kulagını deldirmeyeyim büyüdüğünde isterse kendi deldirsin diyorum kaynanamda kız küpesiz olmaz diyor ilerde ilkokul cagında acaba neden küçükken deldirtmedin der mi. Bilemedim napsam