Bebeklerinize güvenin, benim oğlum yedi aylık genelde kendisi yemek istiyor. 9-10 aylık olmasına rağmen hala pütürlü yiyecek verilmezse çiğneme bozukluklarına yol açabiliyormuş. Bebeklerin öğürme refleksleri dillerinin az üstünde o yüzden çok miktar geldiğinde kendisi öğürüp çıkartıyor zaten. Öksürüyor, sesi çıkıyor, ağlıyorsa kendisi başa çıkabilir büyük ihtimalle.