Bebeğim 3 ay 26 günlük diş için çok erken değilim sizce salyası çok akıyor ve kalındığı hissediyorum elimi bırakmıyor ağzına götürmeden ve hırçınlaşıyor resmen ısırmak istiyor jel aldım ama çok önermedi eczaneci soğan şutu kaynat 24 saat beklet ve onu sür dedi sizce başka napabilirim ??