Oğlum 13 aylık hiç korkmayın şimdiye kadar hiç bir aşı ateş yapmadı bizde 13. Ayımız nimerix oldu en son doktorumuz yaparsa bu aşı ateş yapar dikkat edelim dedi oda yapmadı çok şükür. 1 yaş aşısı 3 tane vuruluyo. Doktorumuz hepsinin vücuda etkileri farklı zamanlarda oluyo biri 2 gün sonra ateş yapar su çiçeği aşısı vardı bide oda 10 gün sonra ateş yapar demişti ama çok şükür sorunsuz bitirdik aşılarımızı inşallah sizlerdede hiç ateş vs. Olmaz 🙏