Ne yapacağım kızlar 😔 öğlen 11 kadar uyuyor kahvaltı hazırlayana kadar 12 oluyor yani kahvaltıyı 12 de yapıyor 😔 erken uyandırıyorum zar zor bu sefer ağlıyor sinirleniyor huysuz oluyor uyumak istiyor akşamda 10 da yatıyor yani erken de yatsa
aslında öğlen sabit 11 de uyanıyor 🤧 az önce bir postta gördüm kafama takıldı bu arada 23 aylık