Merhabalar. Bebeğim 6 aylık şu an. 35 haftalık erken doğum oldu sezeryanla. Alnının tam ortasında damar toplanması var. O büyüdükçe kendiside büyüyor kırmızı sanki Su toplamış gibi tümsek bir şey. Bazıları diyor kendiliğinden geçiyor hiç bir şey yapma. Bazıları diyor ilaç tedavisiyle geçiyor kendiliğinden geçen bir şey değil. Doktorumuz hematoloji bölümüne yönlendirdi bir kere gittik. 6. Aydan sonra basliyorlarmış ilaç tedavisine. Şu an pandemi dolayısıyla erteliyoruz. Başından böyle bir geçen varsa tecrübesini paylaşabilir mi?