Kızım 14 aylık. 2 haftadır vücudunda kaşınan kabartılı kızarıklıklar meydana geliyor. Çocuk doktoruna götürdük. Beslenme alerjisi olabileceğini ve verdiğim gıdaları takip etmemi söyledi. Dün haşlanmış yumurta verdikten sonra kızarıklıklar aşırı derecede arttı. Ek gıdaya başladığımızdan beri yumurta veriyorum. Ne yumurtaya ne de başka bir besine karşı alerji çıkmadı. Doktorumuz 2 yaşına kadar yumurta vermememi söyledi.1 yaştan sonra alerji olabiliyor mu? Benimle aynı durumda olan var mı acaba? Bir de neredeyse tüm kahvaltı tariflerinde yumurta var. Ne yapacağım bilmiyorum. 😪