Kızlar hala âdet olmadım 10 gün belki 12 gün gecikti. Geçen ay da 1 hafta gecikmisti. Eşimle iki kez korunmasız ilişki oldu. Hamile olabilir miyim diye test yaptım ama çıkmadı bişey. Ama aldığım test eczanede 5 liralıkti. Hala olmadım bekliyorum. Doğumdan sonra böyle düzensizlik olur diye biliyorum. Mesela bu ay olup diğer ay olmama gibi bir durumla karşılaşan oldu mu?