İki defa yapıldı bize sağlık ocağın da. İlk 6 daha sonra 8’di sanırım. Biz çocuk doktorumuza gittik, kanı elden alarak baktılar. Düşük çıktı. Sağlık ocağın da ki testler yanlış çıkabiliyor. Hatta bıngıldak açıklığından dolayı 1,5 yaşında troit değerine yeniden baktırdık. Hiç bir sorun yoktu. Kuzenimin de topuk kanın da çıkmıştı. İlaç kullandı sanıyorum 3 yaşına kadar. Daha sonra bıraktırmış doktoru. Hiç bir problemi yok çok zeki ve gelişimi çok çok iyi. Şuan genç bir delikanlı oldu bile 😇 Umarım yanlıştır. Değilse bile çok şükür şifası var. Geçmiş olsun miniğe 🌸