Emirinannesi_41 Bebeğin kabız olduğunu nasıl anlarız acaba . hiç bir belirtide yoksa kaç gün kaka yapmaması gerekir
Gzm44 Emirinannesi_41 sadece anne sütü alıyorsa 10 gün yapmazsa kabızdır. Rahatsız olursa ıkınır ağlar. Rahatsız etmiyorsa 10 gün yapmazsa sıkıntı olmaz demişti doktor bize. Hergün bir çay kaşığı zeytin yağı önermişti
Seyma-2436 Emirinannesi_41 ya benimde bebeğim 3 aylık meme+mama mamasında günde en öok 240 cc alıyo genelde 180 cc falan alıyo. Ama 3 gündür yapmadı sıkıntısında yok ağlamıyo gazını rahat çıkarıyor. Daha önceden düzenli hergün yapardı bir kaç kez.
Emirinannesi_41 Ek gıda da alıyoruz bakalm ıkınmaya çalışıyor bazen de acaba kabızmı diyorum 2gün geçiyor
Senacity Emirinannesi_41 d vitamini veriyosanız dikkat edin. D vitamini bizde 2 gün tuvalete çıkarmıyo. D vitaminini bırakıyoruz doktor önemli vermeniz gerekiyo diyo yine başlıyoruz yine çıkamıyo tuvalete. Napcaz bilmiyorum ama d vitamin veriyosanız ondan olabilir.
Emirinannesi_41 Seyma-2436 evet baya çoktu üstünü başını batırmıştı yıkadım bi güzel ama suyu seviyordu simdi görünce ağlıyor banyo korkusu oldu nedense :)