Altunayin_annesi Iyi aksamlar, baslikta belirttigim gibi grip oluyorum halsizlik ve burun akintisi basladi, bebegimi az da olsa emziriyorum onu gripten nasil koruyabilirim acaba bilgisi olanlar lutfen yardim edin 5 ay 15gunluk oglum
Deletedmom9 Altunayin_annesi Nefes yoluyla geçer fazla yaklaşıp temas kurmayın emzirirken maske takabilirsiniz.
Elo10 Altunayin_annesi hecmıs olsunn. Bende grıp atlattım. 1 hafta boyunca süreklı maskeyle dolastım. Bebegıme sarılamadım opemedım. Bol sıvı aldım ıhlamur ıctım. Dınlenmeye clstım ama oda cok degıl. 1 hftada toparladım. Tuzlu suyla gargara sırkeylede yaptım cokk ıyı geldı.
Gmzdgs Altunayin_annesi bebekle yakın temastayken maske takın 2 aylıkken bende hastalandım maske taktım ama çoktan bulaştırmıştım hastaneye götürmek zorunda kaldım antibiyotik kullandık 10 gün ihmal etmeyin
Deletedmom9 Altunayin_annesi Bir de şey yapın soğanı rendeleyip suyunu sıkın içine de az bal ve limon çok iyi gelecektir.
Altunayin_annesi Gmzdgs bundan sonra hic hastalanmaz minik Insallah🙏 evde maskeyle dolasiyorum cok halsizim uzak duruyorum zaten babasiyla duruyor
Albayrakokur Valla canım ben grip oldum aynı odada yatıyorum die maskeyle uyudum dşün yinese geçti elin temiz olsun maskeni tak tamm en azından tedbir