anneler 10 ay 23 gunluk kizim var.2.5 ay emdi ve sutum kesildi mamayla devam ettik. ilk 3 ay kucaktan inmedi gazdan dolayi. sonrasinda da kizim kendisi uyumaya musait hale geldi bunu gorunce bende 4. ayda alistirmalara basladim. ornegin kucagimda mayistirip yerine yatirdim. ya da yanina uzanip bizim yatakta yuzumu oksayip uyurdu 5-6 aylikken. 6. ayda yeni bir sehire tayinimiz ciktiz yazin klima oldugundan salonda yerde yattik 8. aya kadar. yanina yatardim yuzumu oksar uyudu kendisi . bir gun park yatagina koydum oyalansin diye kizim orda uyuyakalinca bir daha yanimda yatirmadim. uykusu gelince birakiyorum kendisi uyuyor. ancak park yataga gectiginden beri kizim kucagimda durmuyor. mamasini iciriken bile kucagimda durmuyor illa yatakta yatacak ben disardan verecem biberonu. iki seveyim opeyim izin vermiyor. bugun bir tanidgimla konustuk onun kizi 1 yasinda yalniz birakiuorsun o yuzden istemiyor seni dedi. emzirme de olmadigi icin kucakta durmaya alismamis dedi. kendisi aliyor kizini kucagina emerek uyuyor sakin sakin. benim kiz birakin uyumayi 1 saniye durmuyor kucakta. surekli gezsin emeklesin siralasin istiyor. opmek istesem ittiriyor. ama onun disinda cok guleç bir bebek. acaba ben hata mi ettim kendi kendine uyumasini saglayarak. bu surecte hic aglatmadim aslinda sureci kizim yonlendirdi buna musaitti yani ben sadece destek oldum. cok uzgunum