Hanımlar merhaba. Hamileliğimin son 1.5 ayında önce 2 hafta kuru kaşıntı oldu. Sonrasında ise kırmızı döküntüler meydana gelmeye başladı. Gebelik ürtikeri dediler. Kortizonlu krem, alerji hapı, losyon kullandım ancak hiçbiri etki etmedi. Doğum yaptıktan 1 hafta sonra geçti. Ancak bebeğim 40 günlük ve 1 haftadır tekrar başladı gibi. Şu an iki göğsümde ucu hariç her yeri kıpkırmızı. Ve sanki bacaklarıma da yayılmaya başlıyor gibi. Ne yapmalıyım, yardımcı olabilecek olan var mı?