Hazalperi devlet hastanesi hem çok kalabalık, hem mahremiyete önem verilmiyor (içerdeyken başka hasta almışlardı o sırada benden smear alınıyordu) hem de güvendiğim doktor olsun istedim. Ayrıca bir uyuşturucu sıktı rahim içine ve tek bi ağrı olmadı uygulama sırasında. Devlette bununla uğraşacaklarını sanmıyorum. 5 sene kullanacağım bişey (hatta 10 sene durabiliyo dedi) olduğunu düşünürsek fiyatı çok değil aslında. Bu arada çok iyi yerleşmiş diyor hangi doktora kontrol ettirsem, umarım böyle yerinde durur kazaya kurban gitmem :)