Momfirst ahmet apa diyetiyapabilenler için mükemmel bişey ben ilk üç seviyesini biliyorum ilk seviyede günde iki öğün yenek yiyorsunuz ve öğününüzü yarım saat içinde bitirmelisiniz öğünden yarım saat önce su içebilirsiniz ama yemekten kalktıktan sonra iki saat boyunca su içmiyorsunuz ki mide asiyi bozulmasın sindirim zorlaşmasın yemekte çay kahve tarzı şeyler yasak tabi çorba felanda biraz sıkıntılı bu arada öğünlerde makarna pirinç patates ekmek yasak ama isterseniz sabah 3-4 yumurta felan yiyebiliyorsunuz yanında peynir yoğurt doyduğunuz kadar kavrulmamış kuruyemiş felan İstediğiniz kadar akşamda yine aynı şekilde nişasta içeren gıdalar hariç herşey serbest benim gördüğüm bu diyette ekmek yerine bulgur pilavı yeniyo annem koca bi tabak bulgur pilavı yerdi yanında bi tabak fasulye yada nohut yada sebze veya et veya salata yada yoğurt öğünün biri 11.30-12.00 da diğeri 18.30-19.00 oluyo öğünler 2 saat sonra yasak bitiyo ve istediğiniz kadar çay kahve su içebilirsiniz ikinci aşamadada kahvaltı yerine hurma yiyosunuz 3-5-7-9-11 ne kadar ihtiyaç duyacaksanız akşam yemeği yine aynı şekil oluyo su içme saatlerine yine Uymalısınız tabi 3. aşamadada sabahları bişey yemiyosunuz tek öğüne düşüyorsunuz annem ilk aşamayı yaptı iki ayda 82 den 68 e indi ilk aşama 40 gün sürüyo annem ikinci aşamaya geçmek istemedi ilk aşamada kaldı bende denedim evet süt biraz azalıyo gibi çünkü sık sık yemiyosun yemek için günde sadece 1 saatin var bende oturduğum zaman dolu dolu yiyemem az az sık sık yerim o yüzden dayanamadım bıraktım ama 3 günde bir kilo gitmişti