Zeynepmesut benim bebeğim de 4 aylık canım yeni atlattık bana da verdi doktor acilden çıkmıştık kullanmadım sonra kendi doktoruma gittim kesinlikle ben antibiyotiğe karşıyım içime burnunu temizle sık sık dik yatır biraz daha odayı nemli ve sabit sıcaklıkla tut dedi ateş olursa gene görüşürüz arayın dedi sadece balgam kaldı şuan biraz hava veriyorum oda geçecek inşllah