dnyerdm Tecrübeli annelerrr lütfen yardım, 17 günlük bebeğimi iki saatte bir beslemeye calisiyorum, bu iki saati geçince kendimi vicdanen huzursuz hissediyorum bişe mı olacak şekeri mı dusecek vs vs, kaç saatte bir emzirilmelli ?
Alim7189 dnyerdm ben gündüz hiç saat hesabı yapmamıştım yeri gelio 2saat göğsümde durduğunu bilirim. Ama geceleri Max 2saat kesin uyandırır emzrirdim.
Busra- dnyerdm ilk bir ay daha sık emzir bence daha sonra 2 saate 3 saate çıkarırsın zaten onlar kendimi ayarlıyor canım merak etme . 1 ayı geçtikten sonra sarılık olmaz diye düşünüyorum benim bebeğim olmuştu bu sekilde zamanla geçiyor sarılık
Bebegim_28 dnyerdm benim de kızım 21 günlük 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum doktorumuz 1 aylık olsun kaldırmana gerek kalmaz acıkınca kendi kalkar dedi bakalım nasıl olcak bazen 2.5 saate blr kaldırıyorum uyanmadıpı zaman sütü sağıp biberonla veriyorum uyanmadan emip yatıyor en azından 🥴uyanınca uykuya dalması 1 saat sürüyor bende bunu yeni keşfettim 😁
dnyerdm Alim7189 saatte bir uyanıp emzirdigimde oluyo ama geceleri bazen uyandırmak zaman aliyo onun için endişeleniyorum iki saati geçmiş oluyo iki buçuk saat felan oluyo
dnyerdm Busra- benimkinde de sarılık vardı şimdi sadece yüzünde kalmış oda geçiyor dedi Doktorumz, Mümkün olduğunca emziriyorum ama bazen bu iki saati geçiyor endişeleniyorum
dnyerdm Bebegim_28 oo masallah ne güzel seninki biberon alabiliyomus benimki hicc kavrayamadi ne biberon ne emzik, napcam bilmiyorm o konuda, bizde emince direk uykuya daliyo gazını almak için ugrasirsan uyanıyor, bazen cikmiyo gazı öyle yatırmk zorunda kalıyorum
Monaroka 2 saatte bir emzirmek iyi sarılık falan varsa biraz daha sık emzirin. Bir de az az mı emiyor emmesi nasıl
dnyerdm Monaroka duruma göre değişiyor bazen beş yedi dk arası oluyo, bazen on onbeş, bazense yarım saat oluyor
Alim7189 dnyerdm birşey olmaz ondan canım. Evet uyandırması bı zulumdu benim içinde 😃 ayaklaryla oynardım brnunu skardim altını açardım.
dnyerdm Alim7189 ya bı yandan uyandırmaya kıyamıyosun bı yandan uyandırmak zorundasın, bende altını açıyorum ancak öyle uyanıyor🤭😂 bu çocuk büyüyene kadar beni benden alacak gibi 🤭😂
Alim7189 dnyerdm 😃 evet biraz öle oluyo canım ama zaman.okdr hzliki ne ara büyüdü anlamicaksn biz şuan 9ayligiz daha dün gibi doğum yaptgm zaman
dnyerdm Tuagc dün gece dört buçuk beş saate yakın uyudu ne yaptıysam kaldiramadim kendiliğinden uyandı baya korkuttu beni😥 emzigide bugün tuttu bakalım canı isterse aliyo canı istemezse atiyo, bugün kurtardı beni, bher gün diyorum bugün nasıl sabah olacak