Selam hanımlar. 2 ay 22 once doğum yaptım.40ı çıktıktan sonra 2 kere adet oldum normal mi ya? Normalde adetleri hiç düzenli de değildir. Gecen ay 8inde bu ay 1inde oldum. Normal mi bu kadar sık olması? Milletin 7 8 ay olmaz ben 3 ay ıcınde 40tan sonra 2 kez oldum yahu 🤔