Merhaba arkadaslar oğlum 3 aylık. Doktoru doğuştan poposunda sakral gamze fark etti. Ultrasonda bagırsak ve omurılıkle baglantı yok denildi. Sadece oyuk şeklinde, delik yok çok şükür. Ama o bölgede hafif tüylenme ve sivilcelenme oluyor. Böyle durumda olan var mı? İlerler mi? :(