Tugcesilam yinede çok çok az 2 kez olması, 2 şer saatten hesaplar iseniz yine en az 4 kez kalkması lazım ..Yanlış anlayın lütfen yaşadığımız ve bildiğimiz için söylüyoruz , bnm de ilk çocugum ister istemez cahil ve bilinçsiz oluyoruz cevremde bana yardmcı olduklarnda seviniyorum ..eğer sarılığı var ve ilerler ise siz çok zorlanırsınız ..Allah yaşatmasn inş turp gibidir..ben bizimki uyuyunca babasına çekmiş seviyo uykuyu diye heves etmiştim 😀meğer çocuğun şekeri düşüp kendinden geçiyormuş