Uyuyor diye korkulur mu canım. Gayet normal uyuması. Uyumaması sıkıntı. Ama uyku düzenini oturtmalısınız gece daha erken uyutmak için bir şeyler yapabilrsiniz. Benim bebeğim dokuzda yatıp on gibi kalkıyor. Gece bir kere besleniyor.Oda ağlamıyor hareket etmeye başlayınca ben acıktığını düşünüp besliyorum.