Si_se_ta_be valla canım ben memlekette doğum yaptım şuan eşimin görev yerindeyim orda kullanmak için almıştım çok derin geldi ben mobilya yatak istiyorum o yüzden saticam bende ikinci el aldım ama herseyini yıkadım temiz yani ! Bas kisminda fermuarli acilir pencere var gorursunuz ustteki resimlerde 