etaskin arkadasim biraz uzun olucak ama hakkini helal et Her bebek farkli bunu hep yaziyorum benim kizim kendi uyanirdi 3 4 saate bir 2 aykiktan sonra yavas yavas uyuma sureleri uzamaya basladi 4-5 derken bu 6-7 ye cikti banada burda arkadaslarin yazdigi gibi herkes uyandirma dedi gece uykusu cok onemli benimde isime geldi tabi hic cocugum yok gibi geceleri ben Maşallah uyuyordum. Bu boyle bir ay devam etti ve kizim ayda 1 kg aliyordu doktor kontrolune gidecegiz ben diyorum 7 kilo olmustur kesin anlayamadimda bir tartti doktor sasirdim 21 gunde 160 gram almis cocuk Normalde 800 gram falan almistir diyordum eski duzene gore doktor beslenmene dikkat et uyandirma dedi 7 saat uyuyabilir. Saglik ocagina da gittim tartilarmi farkli diye ordada bir ebe vardi bana doktor kadar mi biliceksin diye sorucaksın belki ama uyandir ablacım daha cok ufak burda kilo alamayan cogu bebek gece uykusu uzun uyuyan bebekler dedi birde oyle deneyelim dedim simdi 3/4 satte bir emziriyorum kizimla tartiliyorum 15 inden bu yana 400 gram almis gozukuyor hassas terazide ne olacak bakalim yani sen takip et benim bebegim kalkip emzirirken kesinlikle uyanmiyo zaten uykusu falan bolunmuyo uyuyarak emiyo geri yatiriyorum sen takip et bebegini ben cok uzuldum gece beslenmesiyle alakali oldugunu dusunuyorum cunku ben 7 saat uyuyorum aç uyaniyorum yemegi de cok gec yememe ragmen ki onlar ufacik nasil dayansin bazi doktorlar kan sekeri dustugu icin ici bayilir 5 saaten sonra uyudukca uyur kendiliginden uyanmaz diyor kimide 7 saat uyuyabilir diyor