Kızlar bebeğim 8 ay 15 günlük bu zamana kadar gece uykularımız fena değildi yani yine uyanır ama emziğini verince geri uykusuna dalardı ama şu 5-6 gündür uyutuyorum yatırıyorum aradan bir saat geçmeden çığlık çığlığa ağlayıp uyanıyor emziğini veriyorum pışpışlıyorum ama ayağımda sallamadan uyumuyor ve ağlıyor geri yatırıyorum yine aynı şey😞 neden çığlık çığlığa ağlıyor uyanıyor geri uykuya dalamıyor bizim gibi olan yada neden olabileceğine dair bilgisi olan anneler var mı 🙏😔