Üç aylık bebeğim var ilk başlarda sanırım fark etmedim ellerine üşümesin diye sürekli eldiven taktım şimdi elleri koktuğunu farkettim yıkıyorum temizliyorum elleri sürekli yumruk şeklinde olduğu için terliyor ve ağzına götürüyor ellerini ne yapmalıyım sizce elleri mantar mı oldu nasıl geçer