Rabia88 Rumeysaaa ata üniversitesi mezunuyum açıktan tamamlama yok diye biliyorum AUZEF e yazıldim ama bırakacağım çünkü 1. Sınıftan başlattılar çok saçma bı sistemi var üstelik İzmir de AÖF diplomasi pek onemsenmiyor şuan boşuna okuduğumu düşünüyorum 😞
Bssrr Rumeysaaa benim tanıdığım yapıyor açıktan okudu şimdi dört yıllık okuyo ama daha önce başka bir lisans bitirmişti. Çoğu dersi sayıldı sanırım iki yıla kalmaz mezun
Rumeysaaa Rabia88 ayy evet bastan baslatmaları cok sacma olmuş. Bende iki yıllık cocuk gelişimi okuyup ( aöf) ile daha sonra dgs ile dört yıla tamamlarım diye düşünmüştüm de
Minikevrenim Rumeysaaa http://auzefcocukgelisimi.istanbul.edu.tr/program-hakkinda/ detaylı bilgi burdan bulabilirsiniz