Eceninannesi1 Kızlar iyi akşamlar , 7 Aylık bebeğimin yüzünde Kızarıklıklar meydana geldi. Ne olduğunu Tam bilmiyorum bi sönüyor bi artıyor ama asla tam geçmiyor. Sizden isteğim temiz içerikli memnun kaldığınız nemlendirici önerir misiniz, MÜSTELA DENENDİ
Seherrumeysa94 Eceninannesi1 atopik dermatit olabilir bepantol sensiderm deneyin🌼 ama sağlık ocağındaki ebenize danışın 🌼
cilekreceli Eceninannesi1 aaaa çok şaşırdım su an, bizde de 1 haftadır aynı sorun var. Benim ki 6 aylık . Çene ve gıdık bölgesinde. Tam gecti diyorum bi bakıyorum yine artıyo. Ne olduğunu anlayamadım.
Eceninannesi1 cilekreceli atopik dermatit olabilirmiş yorumlardan anladığım kadarıyla doktora gidemiyoruz salgın yüzünden 😒 bizimde 6. Aydan beri arttı
gulden14 Cildiye doktoruna gitmiştik la roche kullanıyoruz hem vücut şampuanı hem nemlendirici çokiyi atopik dermatit
cilekreceli Eceninannesi1 bizde tam 6 ay 4 günlükken başladı, doktora gittik, atarax diye bi şurup verdi. Kullanıyoruz kurumaya başladı, bir de sensiderm sürüyorum
gulden14 Eceninannesi1 rica ederim mustela bioderma linola hepsini denedik bundan memnun kaldık ama saç için mustela şampuan devam