Srhnzlcn Tuba internetten baktm birazda 3-4 dakkada ısıtıyor diyor belli bi derecede mi kalıyo yoksa daha uzun bekletirsek ısıtmaya devam mı ediyo☺️
Tuba Srhnzlcn daha uzun bekletirseniz kaynatır😁 ben orta ayara getiriyorum suyu biberona koyup içinde bekletiyorum. Tam içilecek kıvamda oluyor suyu kaynatmıyor. ayarı sona kadar açarsanız ona göre fazla ısıtır. geceleri çok iyi oluyor. yatak başına koyuyorum hemen içine mama ekleyip içiriyorum bebeğime🙏🏻
Srhnzlcn Tuba anladım sizinkide bundan mı? https://www.e-bebek.com/philips-avent-hizli-biberon-isitici-p-pav-9430328/
Tuba Srhnzlcn aynen😁 hatta bakın böyle yapıyorum ayarını ve biberonu hep içinde bırakıyorum. bebeğim acıkınca tam içmelik oluyor.
Anneolmakzor Bana gereksiz pahalı geliyor. Onun yerine temisa sicaksu hazırlıyorum yatmadan önce sütünude hazır ediyorum muzirdanmaya başlarını hemen derin bı kasenin içine suyu koyup icinede biberonu koyup istiyorum. Dışarı giderken de aynı
Srhnzlcn Anneolmakzor direk sıcak suya anne sütünü koymak sakıncalıymış ee hafif ılık olursada bir türlü ısınmıyor😕 bnde 2.el buldum uygun fiyata bakalım denicem inşallah fayda eder
Anneolmakzor Değil sonuçta sut yavaş yavaş ısınıyor. Direk kaynatmiyorsunuz. 7 aylık bebeğim en başından beri öyle yapıyorum. Baya araştırdım. Zararlı olduğuna rastlamıştım