Belki basina gelenler vardir kizlar..
Uzun zamandir tek tuk yaralar ve morluklar cikiyordu vucudumda onemsemiyordum ama bu aksam banyo yaparken farkettim ki bayagi bi cogalmis.. Ozellikle basen, ust bacak, kollarimin arka taraflari ve afedersiniz popo kismim kucuk kucuk morluk ve yaralar icinde :/ Herhangi bir kasinti vs bisey yok.. Neden acaba yedigim birsey dokunsa morluk olusmaz herhalde dimi ? Vucutta birseyin eksikligimi ?
Yada stresten olabilirmi ?
Beni bi aydinlatirmisiniz,bilgisi olan varmi acaba suan moralim cok bozuldu 😪😪