Saricizgilibeyazev Kızlar yarın hastaneye gitmek zorundayım bebeğimin d vitamin kontrolleri için , hiç gitmek istemiyorum ama baktırmam da gerek . Neden sağlık ocakları kan almıyor anlamış değilim . Gitmesem de aklım kalacak çok düşüktü değerler akıl verin ya
Deletedmom55 Saricizgilibeyazev Bebeklerden almıyorlar sanırım bizide hastaneye yönlendirmişlerdi. Hangi değeri düşüktü
Sarisey Saricizgilibeyazev bana saglik ocagindan hastaneye gitmezseniz gelin alalim dedielr ama sehir sehir farkediyor mu bu durum acaba
Pinar3529 Saricizgilibeyazev damarını bulamadıkları için demişti bana ama yine de gösterseydin belki bulurlar
Saricizgilibeyazev Deletedmom55 Demir eksikliği vardı baya düşüktü ilaç kullandık ne durumda diye merak ediyorum :( şaşırdım kaldım
asyasare Saricizgilibeyazev bebeklerin kanlari hemen pihtilasiyor demisti ebemiz bana o nedenle kan alincak ordan labaratuara gonderilene kadar bozuluyor ornek demisti. bu yuzden almiyorlar diye biliyorum.
Mirzafeyza2020 Saricizgilibeyazev bende götüremedim oğlumu . 11 aylık olduk 9. Ayda istemişti doktor korona yüzünden korktum şuna heryer daha vahim bende ne yapıcam bilmiyorum 🙄
Saricizgilibeyazev Mirzafeyza2020 işte ben de sizin dönemde götürmedim geçiştirdim sonra dr bi baktı en yaptınız çocuğa böyle giderse kan vermemiz gerekecek dedi . İlaca başlamıştık ama şimdi daha tehlikeli heryer yani düşün düşün çıkamadım işin içinden .. baktırmamız da şart 🙇🏻♀️
Sibel5258 Mirzafeyza2020 benimkiee 15aylik bende coronadan dolayı goturmedim yaoilcak birşey yokki napalim heryer vurus
Dyldrm Mirzafeyza2020 korkmayın Allah’ın izniyle bisey olmaz zamanında annelerimiz bı aşıya götürmüş bizi başka ilaç vs yok. şimdi kimle konuşsam öyle diyor eskiden tahlil filan ilaç milac mi varmış beslenmesine dikkat ettikten sonra ve çocukta absürt bir durum gozlenmedikten sonra bence telaş etmeyin. Ama anne eşittir Evham dimi 😌 💞
asyasare Saricizgilibeyazev ben ozele goturdum kizimi kan icin 9. ayda. gitmelisiniz degerlerine bakilmali
Kibos Saricizgilibeyazev canım geçmiş olsun inşallah düzelmiştir bizde dün başladık bende çok korkarak gitmiştim ama iyiki gitmişim bizimde kanımız düşük çıktı. Sizin kaç çıktı hangi ilacı verdi
Mirzafeyza2020 Saricizgilibeyazev doktora sorun bence vaka sayısı bu kadar artmışken bende cesaret edemiyorum ama hep aklımda içimde rahat degil sizin gibi biz daha hiç tahlil vermedik
Dyldrm Saricizgilibeyazev sizin doktora gitmeniz gerekiyor ben hamile halimle Haziran temmuz Ağustos ayında AVM de çalıştım Eylül’de doğum yaptım izne ayrıldım sonra çocuğumu da tedbir alarak doktora götürdüm her kontorulune. Sizin gitmeniz gerekiyor korkunuzu yenin tedbirinizi alın ve gidin 💞 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Saricizgilibeyazev Kibos teşekkür ederim 17 lerdeydi sonra 53 oldu ama sınırı geçmemişti devam ettik ferro sanol kullandık , korkumu aşıp gidebilirsem baktıracağım tekrar .. size de geçmiş olsun 🙏🏻
TheLatte Saricizgilibeyazev bazı hemşireler damar bulamadığı için canı yansın istemiyo. Bizim sağlık ocağındaki ebede almıyo neden diye sordum, damarları zor bulunuyo ondan almıyorum canı yanmaz dersen deneyim dedi. Öyle deyince vazgeçmiştim bende.
Saricizgilibeyazev TheLatte şu durumda bi ilerleme olsa keşke bu dönemde zTen herkes tedirgin inanın ne yapacağımızı bilemez olduk .. sünnet ettirecektik bugün ondan bile vazgeçtik ..
Kibos Saricizgilibeyazev teşekkür ederim bende. Nasıl içirdiniz peki çok kötü kokuyor ben içiremiyorum
Saricizgilibeyazev Kibos şırınga ile içirdim tadı şekerli gibi ama ağır bi kokusu var mecbur vereceğiz tadı kötü de olsa onlar çok anlamazlar alışırlar bi süre sonra mutlaka ihmal etmeyin