Kizlar Reflü için gaviscon toza başladık günde 1 defa. 4 5 gündür kullanıyorum ama iki gündür ağzına su geliyor bebeğimin ve zor yutkunuyor gözleri falan kızarıyor ayrıca bugün fışkırır tarzda su çıkardı agzindan. Sadece anne sütü alıyor. Doktorumdan cevap bekliyorum hala. Sıkıntılı bı durummu tecrübesi olan var mı