Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var doktorlar 2-3 saatte 1 diyolar fakat ben bu rutini oturtamıyorum saat başı emmek istiyo emerken de ya uyuyo bırakıyor (artık uyandıramıyoruz da büyüdüğü için sanırım ) uyanık olsada emiyo biraz sonra doymuş gibi bırakıyor almıyo memeyi tekrar saat başı yine emmek istiyor. Sizde de aynı mı durum ben büyüdüğü için artık anlıyo doyduğunu bırakıyo diye düşünüyorum her seferinde yok ama yine aynı sizin bebekler ne durumda? Bi düzen kurabiliyo musunuz ? Ben emzir gaz cıkar kalanı pompayla sağ tekrar diğer emzirme geliyo valla deliricem uyku muyku zaten kalmadı sizler napıyorsunuz?