Oguzhan pişik benim 2 haftadır en büyük derdim.. Oğlumun cildi çok hassas, doktorlar da bi çare göremedi, şu anda poposu açık uyuyor, bez bağlamıyoruz. Kaynatıp-ılıttığımız suyla poposunu temizliyoruz, sonra saç kurutma makinasının ılık üfleyen havasıyla kurutuyoruz, üstüne de ısıtıp-soğuttuğumuz zeytinyağını sürüyoruz. (Bende çerçeşit kremler-losyonlar var sorma, hepsini dün gece bıraktım artık) Dün geceden beri bu şekilde kuruttuk. Daha önce de oldu, tam geçmişti, tekrarladı. Bezinden kaynaklanıyor olabilir dedi doktoru, biz prima premium care kullanıyoruz ama şimdi sanırım başka bez de deneyeceğiz🤷🏻♀️ Çinko içerikli krem kullanabilirsin geçirmek için, Oksizinc, Hamazinc gibi. Bunlar pişiği iyileştirici krem, önleyici değil. Yani pişiğin geçince kullanma. Geçtikten sonra pişik önleyicilerle korumaya devam et. Altını sakın uzun tutma, bezini sık sık değiştir, her alt açtığında mutlaka havalandır bi süre bekle.