Arkaslr ekimin 29 unda test sonucum pozitif cikti ve ben kasimin 1 inde adet gordum bu sira saglikcilarin verdigi ilaci kullanıyodum kasimin 7 isinde adetten bitim suan araligin 1 i oldu hala adet olmadim esimle de korunuyoruz bilmiyorum kafam karisik bir bilgi verirmisiniz ( bu arada 24 aylik 10 gunluk kizim var )