Bebeğim 4 ay 15 günlük şuan da
25.10.2020 de bebeğimin kakalı bezini hastaneye götürdük Gaita testi yapılması için(doktorumuz istedi) neyse test yapıldı bağırsak enfeksiyonu var dedi doktorumuz Flagly diye bir şurup kullandık 1 hafta sonra tekrar kontrole gittik bu sefer yine kakasına bakıldı ne durum da diye enfeksiyonu azalmış ama hala devam ediyor dedi diğer şurubu bıraktık başka birtane başladık duocid diye bir de süt alerjisi var mı yok mu ona da bakacağız dedi Pazartesi günü sonuçlar çıkar dedi dün konuştuk süt alerjisi yokmuş ama bebeğimin hala kakası mukuslu. Bu duruma benzer durum yaşayan var mı acaba 😞