Yurtdışında yaşıyorum bebeğimi kendim büyütüyorum etrafımda hiç arkadaşım yok doğum yaptığımdan beri dışarıyı sadece pencereden görüyorum bunlar bir yana bebeğim 3 ay 22 günlük doğduğundan beri anakucağında ileri geri yaptırarak uyutuyorum artık belim dayanmıyor. Sabah sekizde kalkıyor ve gece onikiye kadar uyumuyor. Sabah sekizde kalkmasına rağmen şu saate kadar uyuduğu gündüz uykusu iki saat. Uyutmak için saatlerce sallıyorum onbeş yirmi dakika uyuyup uyanıyor uykusunu alamadığı için sürekli mız mız bu hep böyle mi gidecek atak haftasındayız ondan diyeceksiniz ama bu çocuk doğduğundan beri böyle sürekli araştırıyorum ne yapabilirim diye ama nafile 🥺🥺🥺