Merhabalar arkadaşlar gece yatarken bebege corap giydiriyor musunuz? Bazi kaynaklar ayaklarin rahat etmesi acisindan giydirilmemesini, bazilari ise gaz yapacagindan giydirilmesini oneriyor kafam iyice karisti:)) ben suana kadar hep giydiriyordum ama giydirmeyin yazinca internette size danisayim dedim, siz nasıl yapiyosunuz?