canimoglum_2020 Kızlar Bebelac gold kullanıyorum ama içinde palm yağı varmış değiştirmek istiyorum similacda yokmuş kullanan var mı kabız felan yapıyormu mama değişse bebeğim anlarmı reddeder mi sizler neler kullanıyorsunuz 5 aylık off kafam da deli sorular🤦🏻♀️
Balbocegi canimoglum_2020 sadece similacta yok. Ben bit kutu alıp sadece bir ölçek kullandım. O yüzden kabızlık olayı için birşey diyemeyeceğim
SultanAnne canimoglum_2020 similac kullanıyorum ,ne gaz ne kabız yaptı 6aydr hiç bir sıkıntı yaşamadık. Temiz içerikli bir mama :)
Albayrakokur Bn hipp kullanıyorum memnunum bebelac gold kulla dıysan aslında aptamile geçebilrsin rmaları aynı çnkü
Albayrakokur Albayrakokur oda doğru bana da yaptı kimisinede hiç bişey yapmıyo doğru mamayı bulana kadr deneme yanılma bakıcan
Albayrakokur 6 aya grdi bugün 2 gün oldu hipp kullandım bu zmna kadr ama hipp oldu 86.90 tl Sma dönücem o birazdaha uygun 50 lira civarları oluyo yoksa hipten memnunum baya
SultanAnne Metecikmom merhaba☺️ Bebeğim 10aylık falandı sanırım istemedi içmedi artık similacı. Ara ara aldım ama içmediği için başka mamaya geçtik🤷🏻♀️