9 ay önce doğum yaptım aynen iğne batar gibi ağrım oldu. Sol tarafımda bacağımı kendime çektiğim an ve ya bacak bacak üstüne solu sağa atarkende bi iğne batması. Sol taraf dikişin 3 parmak üstü ağrıyla beraber şişme oldu. O gece geçti gitti. Sonra hastaneye gittim dikişler normal dedi. İdrar yolu enfeksiyonu olmuşum perşembe sonuçları göstermeye gidicem inşallah