Cansupoyraz24 oooyyy yaa kıyamam öyle kendinize sıkıntı yapmayın. Ben yaptım o hatayı ☹️☹️ bebeğimi emzirirken bir yandan emziriyordum bir yandan ağlıyordum. İlk başta sarılığı geçsin diye mamada verdim ama dikkat et mamayı kaşıkla verki seni emmeyi bırakmasın. Birde bana ebe önce iyice emzir sonra mama ver demişti. Çünkü mamayla doyar seni emmez. Sakın mama veriyorum yetersizim diyede düşünme bol bol emzir zamanla sütün çoğalacak artık mamaya bile gerek kalmayacak